Grąžinimas ir garantijos
Grąžinimo ir garantijų informacija
Visą informaciją apie prekių grąžinimą bei garantinį aptarnavimą teikiame telefonu +370 620 20111 arba el. paštu [email protected] Daugiau informacijos bei galimas papildomas sąlygas rasite žemiau.
Jei nesate 100 % patenkinti gauta kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas ir atgauti visus sumokėtus pinigus. Baldų grąžinimu pasirūpinsime mes – atsiimsime juos savu transportu nemokamai per 5 darbo dienas, nebent susitarta kitaip.
- Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos:
- - Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje. Pastaba: prekės apžiūrėjimui galite pašalinti pakuotės uždarymui skirtas juostas.
- - Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
- - Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
- - Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) bei išsaugojus savo vartojamąsias savybes. Pastaba: šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
- - Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
- - Prekė negali būti naudota.
- - Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.
- Prekių grąžinimo procesas
- Norėdami grąžinti prekę (-es) per 365 dienas nuo jos pristatymo dienos, prašome susisiekite su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111 ir nurodyti tikslų grąžinamos prekės (-ių) pavadinimą arba kodą bei savo užsakymo numerį. Arba užpildykite žemiau esančią grąžinimo formą.
- Pinigų grąžinimas
- Sekančią dieną po prekių atsiėmimo, mes pervesime sumokėtus pinigus į Jūsų banko sąskaitą.
Visoms mūsų elektroninėje parduotuvėje esančioms prekėms yra suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija. Pagrindines prekės savybes ir taikomą garantinį laikotarpį rasite prie kiekvienos prekės esančiame savybių aprašyme arba garantiniuose talonuose.
Įsigijus prekę, rekomenduojame ją atidžiai apžiūrėti bei neišmesti pakuotės, kol baldas nėra surinktas. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri yra pateikiama ant prekės pakuotės.
- Garantinio aptarnavimo suteikimo sąlygos:
- - Surenkant baldus pirkėjas laikosi prie baldų pridėtos surinkimo instrukcijos.
- - Baldai buvo naudojami pagal paskirtį ir prižiūrimi vadovaujantis priežiūros taisyklėmis.
- - Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
- - Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui.
- Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
- - Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės.
- - Baldai nukentėjo dėl force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).
Garantijos suteikimo procesas:
Jeigu garantijos galiojiimo laikotarpiu pastebėjote atsiradusių prekės trūkumų, susisiekite su mumis elektroniniu paštu [email protected] ir prisekite nuotrauką arba kitą vaizdinę medžiagą (video), kurioje aiškiai matytųsi minimi trūkumai.
Mes dirbame su skirtingais tiekėjais, todėl garantinio aptarnavimo laikas yra individualus. Garantinių dalių pristatymas įprastai trunka nuo 10 iki 20 darbo dienų nuo garantinio užregistravimo dienos. Svarbu paminėti, jog gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ar baldiniui audiniui.
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti ją per 24 mėnesius nuo jos pristatymo dienos. Tokiu atveju nekokybišką prekę nemokamai pakeičiame kokybiška, arba grąžiname sumokėtus pinigus. Grąžinamas prekes atsiimame per 5 d.d. nemokamai.
Garantinio aptarnavimo forma
- Formoje pateikti asmens duomenys turėtų sutapti su asmens atlikusio užsakymą duomenimis.
Dažniausiai užduodami klausimai
Garantijos ir grąžinimas
Visiems baldams yra taikoma 24 mėnesių garantija, jei gamintojas nesuteikia ilgesnės. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kai pristatome baldus.
Jeigu gavote baldą su defektu, atsiųskite mums nuotraukas arba kitą vaizdinę medžiagą (video) el.paštu [email protected]. Garantinis skyrius, įvertinęs situaciją, su Jumis susisieks ir pasiūlys galimus sprendimo būdus.
Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums el. paštu [email protected], telefonu +370 620 20111 arba užpildę grąžinimo formą, kurią rasite čia. Svarbu, kad baldas būtų nerinktas ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą baldą atsiimsime per 5 darbo dienas. Sekančią dieną po baldo atsiėmimo pinigus grąžinsime į užsakyme nurodytą banko sąskaitą. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia.
Jei nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas. Grąžinami baldai turėtų būti nerinkti ir originalioje pakuotėje. Plačiau apie grąžinimo garantiją skaitykite čia.