Kategorijos

Spauda apie mus

  • Delfi.lt
  • 1 Birželio, 2022

Lietuviai pasisakė, kur ir kaip perka baldus: be kainos pasirinkimą lemia dar du svarbūs kriterijai

Per pandemija suklestėjusi elektroninė prekyba įtraukė ir tuo gaminius, kuriuos dažniausiai buvome įpratę pirkti gyvai. Beveik trečdalis lietuvių internetinėse parduotuvėse įsigyja baldus, o jais prekiaujančių įmonių atstovai sako, kad pirkėjams nebereikia pirkinio apžiūrėti, ant jo prisėsti ar gyvai įvertinti gobeleno spalvos.

Skaityti plačiau
  • Nėra mažų įdėjų
  • 29 Gruodžio, 2021

Daug lengviau daryti verslą, kai galvoji, kad visi žmonės sąžiningi

Praėjus 13 metų, projektas išaugo į 100 milijonų generuojantį verslą, kuris išsiplėtė net į 11 Europos šalių. Ar tai galime pavadinti sėkmė? Kaip pats Pijus interviu atskleidžia - darėme labai daug klaidų, užtrukome net 13 metų ir kelias tikrai nebuvo lengvas, tačiau su dabartinėm žiniom viską padarytume per 2 metus.

Žiūrėti video
  • Delfi.lt
  • 18 Rugsėjo, 2021

Baldų gamyba iš vidaus: medienos dalis savikainoje ir kas lemia brangimą

Pastaruoju metu pastebimas tiek medienos žaliavos, tiek vartotojams parduodamų baldų kainų didėjimas. „Baltpool“ prekybos skyriaus vadovas Vaidotas Jonutis sako, kad tai lemia nekilnojamojo turto bumas. Tačiau asociacijos „Lietuvos mediena“ vadovo Raimundo Beinorto teigimu, tai greičiau sutapimas.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 7 Rugsėjo, 2021

„Baldai1“ pradeda veikti Prancūzijoje ir Portugalijoje

Baldų prekybos internetu grupė „Furniture1“, Lietuvoje veikianti „Baldai1“ pavadinimu, pradeda veiklą Prancūzijoje ir Portugalijoje, rašoma pranešime.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 30 Rugpjūčio, 2021

Didžioji dauguma el. verslų planuoja pardavimų augimą ir pasibaigus karantinui

El. komercijos verslų tyrimas atskleidė, kad 84 proc. el. verslų iš Lietuvos 2020-2021 m. augino pardavimo pajamas ir didžioji dauguma (79,9 proc) planuoja augimą ir per likusį šių metų pusmetį. Trečdalis apklaustų įmonių pardavimo pajamas augino daugiau nei 51 proc.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 29 Liepos, 2021

„Baldai1“ investuoja į plėtrą Centrinėje Europoje

Baldų prekybos internetu grupė „Baldai1“ plečia veiklą Centrinėje Europoje. Bendrovė investuoja 1 mln. eurų į logistikos centrą Budapešte, padėsiantį sutrumpinti prekių pristatymo klientams laiką, rašoma pranešime.

Skaityti plačiau
  • Vz.lt
  • 22 Birželio, 2021

„Baldai1“ verslo modelis sėkmingai konkuruoja su tradicine prekyba baldais

Įmonių grupė „Furniture1“, Lietuvoje veikianti „Baldai1“ prekės ženklu, praėjusiais metais pardavimus augino daugiau nei pusantro karto. Vienuolikoje šalių veikianti grupė pasiekė 70,3 mln. Eur apyvartą – 56%. didesnę nei 2019-aisiais.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 22 Birželio, 2021

„Baldai1“ pernai augo pusantro karto, didžiausias šuolis – Pietų Europoje

Įmonių grupė „Furniture1“, Lietuvoje veikianti „Baldai1“ prekės ženklu, praėjusiais metais pardavimus augino daugiau nei pusantro karto. Vienuolikoje šalių veikianti grupė pasiekė 70,3 mln. eurų apyvartą – 56 proc. didesnę nei 2019-aisiais, rašoma pranešime.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 12 Birželio, 2020

Paskelbė gegužės mėnesio Lietuvos e-komercijos reitingą

Žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“, stebėdama karantino metu besikeičiančią situaciją Lietuvos e-komercijos rinkoje, sudarė e-komercijos svetainių reitingą, kuriame galima matyti, kaip įmonėms sekasi vykdyti prekybą internete šiuo laikotarpiu.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 9 Birželio, 2020

Baldais internetu prekiaujančios įmonės principas: už kiekvieną užsakymą – po naują pasodintą medį

Tarptautinė įmonių grupė „Furniture1“, Lietuvoje veikianti su „Baldai1“ prekės ženklu, šiemet planuoja finansuoti 300 tūkstančių naujų medžių pasodinimą. Bendradarbiaudama su tarptautine organizacija „Trees for the Future“, baldais internetu prekiaujanti „Baldai1“ jau spėjo pasiekti apčiuopiamų rezultatų – per pastaruosius mėnesius bendras finansuotų medžių skaičius pasiekė 100 tūkstančių.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 13 Vasario, 2020

Lietuvoje su prekės ženklu „Baldai1.lt” veikianti įmonių grupė „Furniture1.eu“ pernai augo 80 proc.

Devyniose Europos šalių rinkose veikiančios įmonės augimą labiausiai lėmė sparti plėtra Slovėnijoje, Vengrijoje ir Kroatijoje, kuriose pajamos, palyginti su 2018 m., atitinkamai didėjo 63, 78 ir 107 procentais.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 26 Rugpjūčio, 2019

Klaipėdos LEZ veiklą pradeda pirmoji prekybos įmonė

Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) veiklą pradeda pirmoji prekybos įmonė – „Baldai1“

Skaityti plačiau
  • Vz.lt
  • 6 Rugsėjo, 2018

„Baldai1.lt“ pritraukė strateginį investuotoją iš Švedijos

Į lietuviško kapitalo internetinės prekybos UAB „Furniture1“, Lietuvoje veikiančią su prekės ženklu „Baldai1.lt“, investuoja Šiaurės Europos baldų ir statybinių medžiagų internetinės prekybos lyderė „Bygghemma Group First“.

Skaityti plačiau
  • Proto industrija
  • 25 Gegužės, 2018

Kodėl Calsberg pasirinko lietuvį? Kur pirkti kedus? Neįprastas baldų prekybos modelis

Pijus Makarevičius - Baldai1.lt savininkas. Tai vienas sekmingiausių baldų prekybos internetu projektų, sparčiai augantis ir išbandantis naujas rinkas Europoje. Savotiški sprendimai ir tikėjimas, kad klientais reikia pasitikėti - atnešė sėkmę.

Žiūrėti video