Nukopijuota!

Prekių krepšelis

0

Jūsų prekių krepšelis yra tuščias

Pristatymo informacija

Nemokamas pristatymas

Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome visiškai nemokamai iki Jūsų namo (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas). Už papildomą 20 € mokestį, vairuotojas gali užnešti baldus į Jūsų namus.

Specializuotas transportas

Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome specializuotu transportu – saugojame ir rūpinamės pakuotėmis, patys esame atsakingi už baldą tol, kol jis saugiai pasiekia Jūsų namus.

Pristatymas patogiu laiku

Stengiamės pristatymo laikus išdėlioti taip, kad užsakymas Jūsų namus pasiektų Jums patogiu laiku. Prieš baldų pristatymą iš anksto susisiekiame su klientu suderinti pristatymo laiką. Užsakymo pristatymo dieną, prekes pristatantis darbuotojas susisiekia su klientu ir informuoja apie savo atvykimą.

Apmokėjimas gavus prekes

Pateikiant užsakymą nereikalingas avansas ar išankstinis apmokėjimas. Užsakymą galėsite apmokėti grynaisiais pinigais ar banko kortele prekių pristatymo metu.

Pristatymo būdai

Apsipirkdami mūsų elektroninėje parduotuvėje, galite rinktis vieną iš šių nemokamų pristatymo būdų:

  • Pristatymas į namus. Baldus pristatome iki Jūsų namų arba tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas. Už papildomą mokestį galite užsisakyti baldų užnešimo paslaugą.
  • Atsiėmimas iš baldomato. Didžiąją daugumą baldų pristatome ir į baldams pritaikytą, visą parą veikiantį paštomatą, esantį Vilniuje, Pilaitės pr. 13. Pristačius Jūsų prekę į baldomatą, informuojame SMS žinute.
  • Atsiėmimas iš sandėlio. Baldus taip pat galite atsiimti iš mūsų sandėlių, esančių Vilniuje, Plungės g. 4 bei Klaipėdoje, Pramonės g. 21.

Pristatymo terminas

Pristatymas Lietuvoje

Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus prekės pristatymo laikotarpis (darbo dienomis), kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus informuosime telefono skambučiu, elektroniniu paštu ir SMS žinute. Savo užsakymo būseną taip pat galite stebėti čia.

Prekių pristatymas į Kuršių neriją gali užtrukti ilgesnį laiką nei jis nurodytas prie pasirinktų prekių. Į Kuršių neriją baldai nemokamai pristatomi prisikaupus atitinkamam užsakymų kiekiui. Jei turite galimybę, baldus greičiau galite atsiimti iš Klaipėdos sandėlio. Apie pristatymo terminus informuojame kiekvienu atveju atskirai.

Pristatymas į užsienį

Pristatymas yra galimas visose šalyse, kuriose mes turime internetines parduotuves, pateikus jose užsakymus - Latvijoje, Estijoje, Vengrijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje, Graikijoje, Italijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Portugalijoje ar Austrijoje.

Į kitas Europos Sąjungos šalis prekių patys nepristatome, tačiau esant poreikiui, galime padėti suorganizuoti pervežimą. Esant poreikiui susisiekite su mumis el. paštu [email protected].

Baldų surinkimas

Informacija

Baldai dažniausiai pristatomi nesurinkti, dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra.

Prireikus surinkimo paslaugos rekomenduojame mūsų partnerius dirbančius skirtinguose Lietuvos regionuose.

Partnerių teikiamų surinkimo paslaugų kainos priklauso nuo kiekvienos individualios situacijos.

Partnerių kontaktai

Vilniaus, Kauno, Marijampolės, Alytaus apskritys
+370 676 15407

Klaipėdos apskritis
+370 608 19458

Vilniaus, Kauno, Panevėžio apskritys
+370 609 06808

Dažniausiai užduodami klausimai

Pristatymas

Kiek kainuoja pristatymas?

Užsakymus visoje Lietuvoje pristatome visiškai nemokamai iki Jūsų namų (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas).

Kokius baldų pristatymo būdus siūlote?

Apsipirkdami mūsų elektroninėje parduotuvėje, galite rinktis vieną iš šių nemokamų pristatymo būdų:

  • Pristatymas į namus. Baldus pristatome iki Jūsų namų arba tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas. Už papildomą mokestį galite užsisakyti baldų užnešimo paslaugą.
  • Atsiėmimas iš baldomato. Baldus pristatome į baldams pritaikytą paštomatą, esantį Vilniuje, Pilaitės pr. 13. Kai pristatysime Jūsų prekę į baldomatą, informuosime SMS žinute.
  • Atsiėmimas iš sandėlio. Baldus taip pat galite atsiimti iš mūsų sandėlių, esančių Vilniuje, Plungės g. 4 bei Klaipėdoje, Pramonės g. 21.
Ar galima sekti savo užsakymo būseną?

Taip, savo užsakymą galite sekti įvedę sistemoje savo užsakymo numerį bei el. pašto adresą arba telefono numerį, kurį nurodėte užsakymo pateikimo metu. Tai padaryti galite čia.

Kuriuo metu pristatote baldus?

Stengiamės pristatymo laikus išdėlioti taip, kad užsakymas Jūsų namus pasiektų Jums patogiu laiku. Prieš baldų pristatymą gausite SMS žinutę su siūlomu pristatymo laiku, į kurią reikės atsakyti TAIP arba NE. Negavus teigiamo atsakymo, susieksime telefono skambučiu pasiūlyti patogesnį laiką. Pristatymo dieną, prieš atvykimą, vairuotojas su Jumis susisieks užsakyme nurodytu telefonu.

Baldai yra pristatomi Jūsų pačių transportu ar per pristatymo tarnybas?

Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome specializuotu transportu – saugojame ir rūpinamės pakuotėmis, patys esame atsakingi už baldą tol, kol jis saugiai pasiekia Jūsų namus.

Ar su manimi susisieks prieš baldų pristatymą?

Taip, prieš baldų pristatymą gausite SMS žinutę su siūlomu pristatymo laiku, į kurią reikės atsakyti TAIP arba NE. Negavus teigiamo atsakymo, susieksime telefono skambučiu pasiūlyti patogesnį laiką. Pristatymo dieną, prieš atvykimą, vairuotojas su Jumis susisieks užsakyme nurodytu telefonu.

Ar vairuotojas užneš baldus?

Vairuotojas užneš baldus tuo atveju, jei užsisakėte baldų užnešimo paslaugą. Ją galite užsisakyti pildant užsakymo duomenis. Užnešimo paslaugą taip pat galite užsisakyti bet kuriuo metu iki baldų atvežimo dienos susisiekus su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Ar galima pasirinkti tikslią pristatymo dieną?

Taip, prieš baldų pristatymą gausite SMS žinutę su siūlomu pristatymo laiku, į kurią reikės atsakyti TAIP arba NE. Negavus teigiamo atsakymo, susisieksime su Jumis užsakyme nurodytu telefonu ir susitarsime dėl Jums patogesnės pristatymo dienos.

Per kiek laiko pristatote baldus?
Pristatymo terminas priklauso nuo išsirinkto baldo. Prekės aprašyme yra nurodomas vidutinis pristatymo laikotarpis darbo dienomis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo dienos.
Ar būtų greičiau, jei baldą atsiimčiau iš sandėlio?

Gavus prekes iš gamintojo stengiamės jas pristatyti klientui tą pačią arba kitą darbo dieną. Esant poreikiui, baldus galite atsiimti patys iš mūsų sandėlių Vilniuje ar Klaipėdoje. Prieš atvykstant atsiimti prekių prašome su mumis susisiekti el.paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Jeigu baldas vėluoja, kada jį gausiu?

Apie galimus prekių pristatymo vėlavimus ir numatomą pristatymo terminą pranešame iš anksto užsakyme nurodytais kontaktais. Kilus papildomiems klausimams susisiekite su mumis el.paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Kaip vyksta atsiskaitymas už baldus, kurių pristatymo laikas skiriasi?

Pristatant prekes su skirtingais pristatymo terminais prašome apmokėti tik už tuos baldus, kuriuos tuo metu pristatome.

Ar pristatote baldus į užsienį?

Pristatymas yra galimas visose šalyse, kuriose mes turime internetines parduotuves, pateikus jose užsakymus - Latvijoje, Estijoje, Vengrijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje, Graikijoje, Italijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Portugalijoje ar Austrijoje.
Į kitas šalis prekių patys nepristatome, tačiau esant poreikiui, galime padėti suorganizuoti pervežimą. Esant poreikiui susisiekite su mumis el. paštu [email protected].