_shopping_cart

Prekių krepšelis

Krepšelis tuščias

Sveiki!

Prekių krepšelis

0

Jūsų prekių krepšelis yra tuščias

  • Profile
  • Patikusios prekės
  • Cart
    Krepšelis tuščias

Pristatymo informacija

Nemokamas pristatymas

Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome visiškai nemokamai iki Jūsų namo (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas). Už papildomą 20 € mokestį, vairuotojas gali užnešti baldus į Jūsų namus.

Specializuotas transportas

Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome specializuotu transportu – saugojame ir rūpinamės pakuotėmis, patys esame atsakingi už baldą tol, kol jis saugiai pasiekia Jūsų namus.

Pristatymas patogiu laiku

Stengiamės pristatymo laikus išdėlioti taip, kad užsakymas Jūsų namus pasiektų Jums patogiu laiku. Viena diena prieš baldų pristatymą susisiekiame su klientu suderinti pristatymo laiką. Užsakymo pristatymo dieną, prekes pristatantis darbuotojas susisiekia su klientu ir informuoja apie savo atvykimą.

Apmokėjimas gavus prekes

Pateikiant užsakymą nereikalingas avansas ar išankstinis apmokėjimas. Užsakymą galėsite apmokėti grynaisiais pinigais ar banko kortele prekių pristatymo metu.

Pristatymo terminas

Pristatymas Lietuvoje

Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus prekės pristatymo laikotarpis (darbo dienomis), kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus informuosime telefono skambučiu, elektroniniu paštu ir SMS žinute. Savo užsakymo būseną taip pat galite stebėti čia.

Prekių pristatymas į Kuršių neriją gali užtrukti ilgesnį laiką nei jis nurodytas prie pasirinktų prekių. Į Kuršių neriją baldai nemokamai pristatomi prisikaupus atitinkamam užsakymų kiekiui. Jei turite galimybę, baldus greičiau galite atsiimti iš Klaipėdos sandėlio. Apie pristatymo terminus informuojame kiekvienu atveju atskirai.

Pristatymas į užsienį

Pristatymas yra galimas visose šalyse, kuriose mes turime internetines parduotuves, pateikus jose užsakymus - Latvijoje, Estijoje, Vengrijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje, Graikijoje, Italijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Portugalijoje ar Austrijoje.

Į kitas Europos Sąjungos šalis prekių patys nepristatome, tačiau esant poreikiui, galime padėti suorganizuoti pervežimą. Esant poreikiui susisiekite su mumis el. paštu [email protected].

Baldų surinkimas

Informacija

Baldai dažniausiai pristatomi nesurinkti, dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra.

Prireikus surinkimo paslaugos rekomenduojame mūsų partnerius dirbančius skirtinguose Lietuvos regionuose.

Partnerių teikiamų surinkimo paslaugų kainos priklauso nuo kiekvienos individualios situacijos.

Partnerių kontaktai

Vilniaus, Kauno, Marijampolės, Alytaus apskritys
+370 676 15407

Klaipėdos apskritis
+370 608 19458

Dažniausiai užduodami klausimai

Pristatymas

Kiek kainuoja pristatymas?

Užsakymus visoje Lietuvoje pristatome visiškai nemokamai iki Jūsų namų (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas).

Ar galima sekti savo užsakymo būseną?

Taip, savo užsakymą galite sekti įvedę sistemoje savo užsakymo numerį bei el. pašto adresą arba telefono numerį, kurį nurodėte užsakymo pateikimo metu. Tai padaryti galite čia.

Kuriuo metu pristatote baldus?

Stengiamės pristatymo laikus išdėlioti taip, kad užsakymas Jūsų namus pasiektų Jums patogiu laiku. Dieną prieš pristatymą gausite SMS žinutę su siūlomu pristatymo laiku, į kurią reikės atsakyti TAIP arba NE. Negavus teigiamo atsakymo, susieksime telefono skambučiu pasiūlyti patogesnį laiką. Pristatymo dieną, prieš atvykimą, vairuotojas su Jumis susisieks užsakyme nurodytu telefonu.

Baldai yra pristatomi Jūsų pačių transportu ar per pristatymo tarnybas?

Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome specializuotu transportu – saugojame ir rūpinamės pakuotėmis, patys esame atsakingi už baldą tol, kol jis saugiai pasiekia Jūsų namus.

Ar su manimi susisieks prieš baldų pristatymą?

Taip, dieną prieš pristatymą gausite SMS žinutę su siūlomu pristatymo laiku, į kurią reikės atsakyti TAIP arba NE. Negavus teigiamo atsakymo, susieksime telefono skambučiu pasiūlyti patogesnį laiką. Pristatymo dieną, prieš atvykimą, vairuotojas su Jumis susisieks užsakyme nurodytu telefonu.

Ar vairuotojas užneš baldus?

Vairuotojas užneš baldus tuo atveju, jei užsisakėte baldų užnešimo paslaugą. Ją galite užsisakyti pildant užsakymo duomenis. Užnešimo paslaugą taip pat galite užsisakyti bet kuriuo metu iki baldų atvežimo dienos susisiekus su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Ką reiškia 72 ir 96 valandų pristatymas?

Tai yra preliminarus prekės pristatymo laikotarpis darbo dienomis. 72 valandų pristatymo laikas taikomas tik pažymėtoms prekėms, kurias per šį terminą pristatysime nurodytuose Lietuvos miestuose. Likusioje Lietuvoje šias prekes pristatome per 96 valandas. Prekės pristatymo laikotarpis skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Kilus klausimas dėl galimo pristatymo termimo susisiekite su mumis el.paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Ar galima pasirinkti tikslią pristatymo dieną?

Taip, dieną prieš pristatymą gausite SMS žinutę su siūlomu pristatymo laiku, į kurią reikės atsakyti TAIP arba NE. Negavus teigiamo atsakymo, susisieksime su Jumis užsakyme nurodytu telefonu ir susitarsime dėl Jums patogesnės pristatymo dienos.

Per kiek laiko pristatote baldus?
Pristatymo terminas priklauso nuo išsirinkto baldo. Prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus pristatymo laikotarpis darbo dienomis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo dienos.
Ar būtų greičiau, jei baldą atsiimčiau iš sandėlio?

Gavus prekes iš gamintojo stengiamės jas pristatyti klientui tą pačią arba kitą darbo dieną. Esant poreikiui, baldus galite atsiimti patys iš mūsų sandėlių Vilniuje ar Klaipėdoje. Prieš atvykstant atsiimti prekių prašome su mumis susisiekti el.paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Jeigu baldas vėluoja, kada jį gausiu?

Apie galimus prekių pristatymo vėlavimus ir numatomą pristatymo terminą pranešame iš anksto užsakyme nurodytais kontaktais. Kilus papildomiems klausimams susisiekite su mumis el.paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Kaip vyksta atsiskaitymas už baldus, kurių pristatymo laikas skiriasi?

Pristatant prekes su skirtingais pristatymo terminais prašome apmokėti tik už tuos baldus, kuriuos tuo metu pristatome.

Ar pristatote baldus į užsienį?

Pristatymas yra galimas visose šalyse, kuriose mes turime internetines parduotuves, pateikus jose užsakymus - Latvijoje, Estijoje, Vengrijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje, Graikijoje, Italijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Portugalijoje ar Austrijoje.
Į kitas šalis prekių patys nepristatome, tačiau esant poreikiui, galime padėti suorganizuoti pervežimą. Esant poreikiui susisiekite su mumis el. paštu [email protected].