10000 baldų modelių

Kodėl pirkti iš Baldai1.lt Kodėl pirkti iš Baldai1.lt

Dažniausiai užduodami klausimai

1. Ar baldus galima pamatyti gyvai?

Mes prekiaujame tik internetu ir neturime baldų ekspozicijos. Biure Vilniuje turime kai kurių kolekcijų, gobelenų, čiužinių, virtuvės durelių pavyzdžius. Kreipkitės į mus dėl konsultacijos - mes visada stengsimės Jums patarti ir rasti geriausią sprendimą:) 

 

2. Ar gaminate baldus?

Turime labai didelį baldų pasirinkimą, tačiau patys jų negaminame. Bendradarbiaujame tiesiogiai su gamintojais, dėl to visi baldai be tarpininkų keliauja tiesiai pas klientą. 

 

3. Ar galima rinktis kitokias baldo spalvas nei nurodyta svetainėje?

Jei yra spalvų pasirinkimas, vadinasi baldas gali būti tik tokių spalvų. Jei nėra baldo pasirinkimo, tada jis gali būti tik tokios spalvos, koks yra nuotraukoje. Prie daugumos minkštų baldų yra pateiktos gobelenų nuotraukos, vadinasi, tuos modelius galima rinktis iš įvairių spalvų derinių. Atsiprašome, tačiau parinkti visiškai kitokią baldo spalvą, kuri nėra pateikta svetainėje, nėra galimybės. 

 

4. Ar galima pagaminti baldą kitokių matmenų?

Turime didelį pasirinkimą baldų, tad tikrai galėtume parinkti geriausią variantą pagal Jūsų ieškomus poreikius. Atsiprašome, tačiau negalime užsakyti kitokių baldo matmenų nei nurodyta prie baldo. Tik praneškite mums, ko ieškote, ir padėsime Jums:)

 

5. Ar galima iškomplektuoti virtuvės komplektus?

Visiškai galima pakeisti sudėtį tik mūsų sudarytų virtuvės komplektų. Standartinių virtuvės komplektų sumažinti mums neišeina, tačiau Jūs galite nenaudoti nereikalingos dalies - taip gali būti Jums pigiau nei imti viską iš atskirų spintelių. Beveik visada galima prie standartinių komplektų pridėti papildomų spintelių:) Taip pat mes galime sudaryti virtuvės komplektą pagal Jūsų projektą. 

 

6. Ar darote virtuvės projektus? 

Galime padaryti Jums virtuvės projektą ir sudėlioti iš atskirų spintelių komplektą. Tik reikėtų el. paštu info@baldai1.lt atsiųsti mums savo virtuvės planą arba surašyti laiške reikiamus matmenis. Būtų gerai išsirinkti kolekciją ir spalvą, nes nuo to kinta kaina. Kuo daugiau informacijos, tuo geriau:)

 

7. Kokia baldo kaina?

Visos baldų kainos yra nurodytos prie baldų. Jei yra papildomas pasirinkimas, kaina perskaičiuojama automatiškai ir pasikeičia svetainėje pati. Kainos pateiktos su PVM ir nemokamu pristatymu visoje Lietuvoje. 

 

8. Kiek laiko galios nuolaida? 

Nuolaidos po kol kas žada būti tokios, kokios yra nurodytos svetainėje. Jei kaina pasikeistų į Jums nepalankią pusę, tada galiotų senoji kaina. O jei kaina sumažėtų, tada Jums pritaikytume naująją, geresnę kainą. 

 

9. Kuriuos baldus turite vietoje?

Visa tai, ką turime šiuo metu, yra išpardavimo skiltyje. Visus šiuos baldus turime šiuo metu sandėlyje. Jų kiekis yra ribotas (išpardavimą rasite čia).

 

10. Koks baldo pristatymo laikas?

Vidutinis pristatymo laikas yra nurodytas prie kiekvieno baldo. Kiekvieno baldo pristatymo terminas yra skirtingas, nes priklauso nuo skirtingų gamintojų. 

 

11. Ar būtų greičiau, jei baldą atsiimčiau pats iš sandėlio.

Jei norėtumėte patys atsiimti baldus iš Vilniaus sandėlio, tada Jums gali sutaupyti kažkur 1-2 dienas. Kai tik gauname baldus iš gamintojo, sekančią dieną juos vežame klientams.

 

12. Ar teikiate baldams dviejų metų garantiją?

Visiems baldams yra suteikiama dviejų metų garantija. Jei kažkas atsitiko, tikrai nepaliksime Jūsų bėdoje:)  (plačiau apie tai čia).

 

13. Ką reiškia 365 dienų pinigų grąžinimo garantija?

Baldą galite grąžinti per vienus metus ir atgauti visus sumokėtus pinigus, tačiau baldas turi būti nesurinktas ir originalioje pakuotėje (plačiau apie tai čia).

 

14. Ką daryti, jei norime pirkti išsimokėtinai.

Norint pirkti išsimokėtinai, darykite užsakymą ir pasirinkite apmokėjimo būdą 'pirkimas išsimokėtinai'. Kai užsakymas atsiras mūsų sistemoje, mes Jums paskambinsime ir papasakosime plačiau apie užsakymą ir pirkimą išsimokėtinai. Galime Jums el. paštu atsiųsti nuorodą, kurią paspaudę atliksite lizingo sutikimą (per el. bankininkystę), arba galime atsiųsti PDF dokumentą, kurį reikėtų atsispausdinti, pasirašyti, nuskanuoti ir mums atgal atsiųsti. Kai turėsime Jūsų sutikimą, tada Jums paskambinsime ir papasakosime apie visas sąlygas. Jei viskas Jus tenkins, tada tvirtinsime užsakymą. Sutartį pasirašysime pas Jus namie, kai atvešime baldus. Svarbu, per tą laikotarpį daugiau neimti jokių kitų lizingo sutarčių, kad leistų mums sudaryti šią sutartį. Jei turėsite neaiškumų, visada galite kreiptis į mus, padėsime (plačiau apie lizingo sąlygas galite rasti čia).

 

15. Kaip galima apmokėti už baldus?

Už baldus galima apmokėti banko pavedimu iki baldų vežimo dienos, galima pirkti išsimokėtinai arba galima atsiskaityti grynais pinigais ar banko kortele baldų pristatymo metu (plačiau apie tai rasite čia).

 

16. Ar pristatote nemokamai?

Visoje Lietuvoje baldus pristatome nemokamai iki ten, kur gali privažiuoti mikroautobusas (plačiau apie tai čia). 

 

17. Kaip galima padaryti užsakymą?

Užsakyti baldus galite per el. svetainę (plačiau apie tai čia), galite parašyti mums el. laišką info@baldai1.lt arba galite mums paskambinti 8 620 20111. Jei rašysite mums el. laišką, nurodykite savo tel. nr. ir mes Jums paskambinsime. 

 

18. Ar galima sekti savo užsakymo būseną? 

Galite sekti savo užsakymo būseną (plačiau apie tai čia). Įvedę sistemoje savo užsakymo numerį ir tel. nr. arba el. pašto adresą galite sužinoti savo užsakymo būseną ir preliminarius pristatymo laikus.

 

19. Ar išrašote sąskaitas įmonei?

Sąskaitas faktūras išrašome visiems klientams. 

 

20. Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Norint atšaukti savo užsakymą, apie tai galite pranešti mums el. paštu info@baldai1.lt arba galite mums paskambinti 8 620 20111. 

 

21. Kuriuo metu pristatote baldus?

Visada stengiamės prisiderinti prie Jums patogaus laiko. Viena diena prieš vežant baldus būtinai Jums paskambinsime ir informuosime tikslesnį pristatymo laiką. Taip pat pasiskambins Jums tą pačią dieną vairuotojas, kai jau bus netoli Jūsų. 

 

22. Ar vairuotojas užneš baldus? 

Jei pasirinkote užnešimo paslaugą, tada Jums vairuotojas užneš baldus. Nemokamai baldus pristatome iki tos vietos, kur gali privažiuoti mikroautobusas, užsinešti reikėtų patiems. Jei reikės baldų užnešimo paslaugos, galima tai užsakyti pačioje pradžioje darant užsakymą, tai galite pridėti papildomai iki baldų vežimo dienos (reikia informuoti apie tai mus), arba galite susitarti su vairuotoju jau vietoje. Tačiau ne visus baldus gali užnešti vairuotojas, nes jie yra per sunkūs vienam žmogui. Pvz., gali būti iš Jūsų pusės žmogus ir gali padėti nešti mūsų vairuotojas. Visada stengsimės rasti išeitį:) 

 

23. Ką daryti, jei gavome brokuotą baldą arba trūksta baldo dalies.

Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkokios dalies, praneškite apie tai mums – 8 661 06111. Reikėtų nurodyti detalės nr. pagal instrukciją, kuri brokuota arba kurios trūksta. Taip pat reikėtų atsiųsti brokuoto baldo dalies nuotraukas mums el. paštu info@baldai1.lt Šias nuotraukas mes persiųsime gamintojui. Reikiamą dalį gamintojas įsipareigojęs pašalinti per 15-45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Bet kokiu atveju išspręsime susiklosčiusią situaciją (plačiau apie tai čia).

 

24. Ką daryti, jei norime grąžinti baldą.

Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums (el. paštu info@baldai1.lt arba tel. nr. 8 620 20111). Svarbu, kad baldas būtų nesurinktas ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą baldą atsiimsime per 10 d. d. Pinigus grąžinsime Jums pavedimu sekančią dieną po baldo atsiėmimo (plačiau apie tai čia). 

 

25. Kaip užsisakyti/atsisakyti naujienlaiškio?

Užsisakyti naujienlaiškį galite užsakymo pildymo metu (pasirinkti varnelę, jog norite gauti naujienlaiškį) arba svetainės pačioje apačioje galite įrašyti savo el. paštą, jog norite gauti naujienas. Atsisakyti naujienlaiškio galite paspaudę laiško apačioje „atsisakyti“ arba galite parašyti mums ir mes daugiau nebesiųsime Jums naujienų laiškų.