Krepšelio turinys

Krepšelis tuščias
  • Profile
  • Patikusios prekės
  • Cart
    Krepšelis tuščias

Dažniausiai užduodami klausimai

Užsakymas

Kaip galima pateikti užsakymą?

Užsakymą pateikti galima iš karto mūsų svetainėje. Taip pat tai padaryti galima susisiekus su mumis el. paštu [email protected], paskambinus telefonu +370 620 20111 arba parašius mums Facebook žinutę.

Jei rašysite mums el. laišką ar Facebook žinutę, nurodykite norimus įsigyti baldus ir savo telefono numerį, mes susisieksime aptarti Jūsų užsakymo.

Per kiek laiko patvirtinate užsakymus?

Užsakymus patvirtiname per 1 darbo dieną.

Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Norint atšaukti savo užsakymą, apie tai galite pranešti mums el. paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Susisiekus su mumis, paprašysime pateikti užsakymo numerį arba kontaktus, kuriuos nurodėte užsakymo metu.

Ar išrašote sąskaitas faktūras?

Taip, sąskaitas galime išrašyti tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

Ar išvežate senus baldus?

Senų baldų išvežimo paslaugos neteikiame.

Ar turite ekspoziciją ar fizinę parduotuvę, į kurią atvykus galima būtų nusipirkti baldus?

Esame internetinė baldų parduotuvė, tad ekspozicijos ar fizinės parduotuvės neturime.

Pristatymas

Kiek kainuoja pristatymas?

Užsakymus visoje Lietuvoje pristatome visiškai nemokamai iki Jūsų namų (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas).

Ar galima sekti savo užsakymo būseną?

Taip, savo užsakymą galite sekti įvedę sistemoje savo užsakymo numerį bei el. pašto adresą arba telefono numerį, kurį nurodėte užsakymo pateikimo metu. Tai padaryti galite čia.

Kuriuo metu pristatote baldus?

Stengiamės pristatymo laikus išdėlioti taip, kad užsakymas Jūsų namus pasiektų Jums patogiu laiku. Dieną prieš pristatymą gausite SMS žinutę su siūlomu pristatymo laiku, į kurią reikės atsakyti TAIP arba NE. Negavus teigiamo atsakymo, susieksime telefono skambučiu pasiūlyti patogesnį laiką. Pristatymo dieną, prieš atvykimą, vairuotojas su Jumis susisieks užsakyme nurodytu telefonu.

Baldai yra pristatomi Jūsų pačių transportu ar per pristatymo tarnybas?

Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome specializuotu transportu – saugojame ir rūpinamės pakuotėmis, patys esame atsakingi už baldą tol, kol jis saugiai pasiekia Jūsų namus.

Ar su manimi susisieks prieš baldų pristatymą?

Taip, dieną prieš pristatymą gausite SMS žinutę su siūlomu pristatymo laiku, į kurią reikės atsakyti TAIP arba NE. Negavus teigiamo atsakymo, susieksime telefono skambučiu pasiūlyti patogesnį laiką. Pristatymo dieną, prieš atvykimą, vairuotojas su Jumis susisieks užsakyme nurodytu telefonu.

Ar vairuotojas užneš baldus?

Vairuotojas užneš baldus tuo atveju, jei užsisakėte baldų užnešimo paslaugą. Ją galite užsisakyti pildant užsakymo duomenis. Užnešimo paslaugą taip pat galite užsisakyti bet kuriuo metu iki baldų atvežimo dienos susisiekus su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Ką reiškia 72 ir 96 valandų pristatymas?

Tai yra preliminarus prekės pristatymo laikotarpis darbo dienomis. 72 valandų pristatymo laikas taikomas tik pažymėtoms prekėms, kurias per šį terminą pristatysime nurodytuose Lietuvos miestuose. Likusioje Lietuvoje šias prekes pristatome per 96 valandas. Prekės pristatymo laikotarpis skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Kilus klausimas dėl galimo pristatymo termimo susisiekite su mumis el.paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Ar galima pasirinkti tikslią pristatymo dieną?

Taip, dieną prieš pristatymą gausite SMS žinutę su siūlomu pristatymo laiku, į kurią reikės atsakyti TAIP arba NE. Negavus teigiamo atsakymo, susisieksime su Jumis užsakyme nurodytu telefonu ir susitarsime dėl Jums patogesnės pristatymo dienos.

Per kiek laiko pristatote baldus?
Pristatymo terminas priklauso nuo išsirinkto baldo. Prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus pristatymo laikotarpis darbo dienomis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo dienos.
Ar būtų greičiau, jei baldą atsiimčiau iš sandėlio?

Gavus prekes iš gamintojo stengiamės jas pristatyti klientui tą pačią arba kitą darbo dieną. Esant poreikiui, baldus galite atsiimti patys iš mūsų sandėlių Vilniuje ar Klaipėdoje. Prieš atvykstant atsiimti prekių prašome su mumis susisiekti el.paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Jeigu baldas vėluoja, kada jį gausiu?

Apie galimus prekių pristatymo vėlavimus ir numatomą pristatymo terminą pranešame iš anksto užsakyme nurodytais kontaktais. Kilus papildomiems klausimams susisiekite su mumis el.paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Kaip vyksta atsiskaitymas už baldus, kurių pristatymo laikas skiriasi?

Pristatant prekes su skirtingais pristatymo terminais prašome apmokėti tik už tuos baldus, kuriuos tuo metu pristatome.

Ar pristatote baldus į užsienį?

Pristatymas yra galimas visose šalyse, kuriose mes turime internetines parduotuves, pateikus jose užsakymus - Latvijoje, Estijoje, Vengrijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje, Graikijoje, Italijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Portugalijoje ar Austrijoje.
Į kitas šalis prekių patys nepristatome, tačiau esant poreikiui, galime padėti suorganizuoti pervežimą. Esant poreikiui susisiekite su mumis el. paštu [email protected].

Apmokėjimas

Kaip galima apmokėti užsakymą?

Apmokėti savo užsakymą galite grynaisiais pinigais ar banko kortele baldų pristatymo metu arba naudojantis mobiliais mokėjimais ir atsiskaitymais banko kortele (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay), elektronine bankininkyste ar bankiniu pavedinimu iki baldų pristatymo dienos. Taip pat, galite pirkti išsimokėtinai. Daugiau apie pirkimo išsimokėtinai sąlygas skaitykite čia.

Kada grąžinate pinigus, jei atšaukiame apmokėtą užsakymą?

Paprastai pinigai yra grąžinami per 1 darbo dieną.

Garantijos ir grąžinimas

Ar baldams suteikiate (gamintojo) garantiją?

Visiems baldams yra taikoma 24 mėnesių garantija, jei gamintojas nesuteikia ilgesnės. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kai pristatome baldus.

Kur reikėtų kreiptis, ir kokią informacija pateikti del baldo defekto?

Jeigu gavote baldą su defektu, atsiųskite mums nuotraukas arba kitą vaizdinę medžiagą (video) el.paštu [email protected]. Garantinis skyrius, įvertinęs situaciją, su Jumis susisieks ir pasiūlys galimus sprendimo būdus.

Kiek laiko reikia laukti garantinių dalių?

Garantinių dalių pristatymo terminas įprastai trunka iki 15 – 45 kalendorinių dienų. Tikslus pristatymo terminas priklauso nuo kiekvieno tiekėjo individualiai.

Ką daryti, jei norime grąžinti baldą?

Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums el. paštu [email protected], telefonu +370 620 20111 arba užpildę grąžinimo formą, kurią rasite čia. Svarbu, kad baldas būtų nerinktas ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą baldą atsiimsime per 5 darbo dienas. Sekančią dieną po baldo atsiėmimo pinigus grąžinsime į užsakyme nurodytą banko sąskaitą. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia.

Ką reiškia 365 dienų pinigų grąžinimo garantija?

Jūs nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas. Grąžinami baldai turėtų būti nerinkti ir originalioje pakuotėje. Plačiau apie grąžinimo garantiją skaitykite čia.

Papildomi klausimai

Kuriuos baldus turite sandėlyje?

Mūsų sandėlyje esančius baldus galite rasti svetainės išpardavimo skiltyje, kurią rasite čia: https://www.baldai1.lt/ispardavimas/.

Ar gaminate baldus pagal individualius užsakymus?

Baldų pagal individualų užsakymą negaminame, tačiau galime padėti išsirinkti baldus iš mūsų siūlomo asortimento.

Ar galima rinktis kitokias baldo spalvas nei nurodyta svetainėje?

Galimos baldo spalvos yra pateikiamos prie pasirinkto modelio. Jei prie pasirinko baldo spalvų pasirinkimo nematote, vadinasi jis gali būti tik tos spalvos, kuri yra pavaizduota svetainėje.

Ar baldai atvažiuoja jau surinkti?

Baldai dažniausiai pristatomi nesurinkti, dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra.

Ar surenkate baldus?

Baldų patys nesurenkame, tačiau galime rekomenduoti baldų surinkimo meistrus, su kuriais bendradarbiaujame. Meistrų kontaktus galite rasti čia: https://www.baldai1.lt/pristatymas.html#surinkimas.

Kas yra „Geros kainos garantija“?

„Geros kainos garantija“ taikoma visiems mūsų internetinėje parduotuvėje parduodamiems baldams. Pastebėjus pigesnę analogišką prekę kitoje, Lietuvoje veikiančioje, internetinėje parduotuvėje, mes sulyginsime prekių kainas ir pristatysime jas nemokamai visoje Lietuvoje. Daugiau apie „Geros kainos garantiją“ skaitykite čia.

Kodėl kai kurių baldų galima pirkti tik lyginį skaičių?

Minimalus užsakomų baldų kiekis priklauso nuo baldo gamintojo. Kai kurie gamintojai, baldus pakuoja tik po lyginį skaičių vienoje dėžėje, todėl tų gamintojų prekių galima įsigyti tik lyginį skaičių.

Ar galite informuoti, kai baldas vėl atsiranda prekyboje?

Taip, nesant galimybės įsigyti norimą baldą, galite užsisakyti priminimą, kuris Jus pasieks iš karto, kai norimas baldas vėl pasirodys prekyboje.

Ar elementai, skirti baldo tvirtinimui prie sienos, įeina į prekės komplektaciją?

Prie pakabinamų ar prie sienos tvirtinamų baldų nėra pridėta tvirtinamųjų varžtų, todėl jais pasirūpinti turėsite patys. Kiekvienai sienai reikia skirtingo varžto tipo ar net gręžimo gylio. Baldų tvirtinimo detales rinkitės pagal baldo svorį ir sienų tipą: gipsas, mūras, medis ir t.t. Kokybei ir saugumui užtikrinti rinkitės tik tam tikrai sienai skirtus varžtus.

Ar lovas parduodate su čiužiniais?

Dalis lovų, esančių mūsų asortimente, yra parduodamos su čiužiniais. Ar Jūsų išsirinkta lova parduodama su čiužiniu galite pamatyti prie prekės savybių.

Ar galima iškomplektuoti virtuvės komplektus?

Pasirinkto virtuvės komplekto savybių aprašyme galite rasti informaciją apie baldo komplektacijos keitimą. Jei tokia galimybė yra, tuomet baldus galima rinktis ir užsakyti atskiromis spintelėmis iš atitinkamos baldų kolekcijos, taip sukuriant savo pageidaujamą komplektą. Tačiau, jei baldo komplektacija nekeičiama, tuomet jis gali būti užsakomas tik toks, koks yra pavaizduotas svetainėje. Jei kyla abejonių susisiekite su mumis el.paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111.

Ar atvažiuojate išmatuoti virtuvės?

Mes galime padėti Jums išsirinkti virtuvės spinteles ir suplanuoti jų išdėstymą, tačiau virtuvės matavimo paslaugos neteikiame.

Kaip užsisakyti/atsisakyti naujienlaiškio?

Užsisakyti naujienlaiškį galite užsakymo pildymo metu pasirinkdami varnelę, kad norite gauti naujienlaiškį arba svetainės apačioje esančiame prenumeratos langelyje galite įrašyti savo el. pašto adresą ir pažymėti, kad sutinkate su privatumo politikos taisyklėmis.

Atsisakyti naujienlaiškio galite naujienlaiškio apačioje paspaudę mygtuką „Atsisakyti prenumeratos“ arba galite parašyti mums el.paštu [email protected].