Krepšelio turinys

Krepšelis tuščias
  • Profile
  • Patikusios prekės
  • Cart
    Krepšelis tuščias

Grąžinimo ir garantijų informacija

Visą informaciją apie prekių grąžinimą bei garantinį aptarnavimą teikiame telefonu +370 620 20111 arba el. paštu [email protected] Daugiau informacijos bei galimas papildomas sąlygas rasite žemiau.

365 dienų pinigų grąžinimo garantija

Jei nesate 100 % patenkinti gauta kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas ir atgauti visus sumokėtus pinigus. Baldų grąžinimu pasirūpinsime mes – atsiimsime juos nemokamai per 5 darbo dienas, nebent susitarta kitaip.

  • Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos:
  • - Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje. Pastaba: prekės apžiūrėjimui galite pašalinti pakuotės uždarymui skirtas juostas.
  • - Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
  • - Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
  • - Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) bei išsaugojus savo vartojamąsias savybes. Pastaba: šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
  • - Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
  • - Prekė negali būti naudota.
  • - Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.

  • Prekių grąžinimo procesas
  • Norėdami grąžinti prekę (-es) per 365 dienas nuo jos pristatymo dienos, prašome susisiekite su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 620 20111 ir nurodyti tikslų grąžinamos prekės (-ių) pavadinimą arba kodą bei savo užsakymo numerį. Arba užpildykite žemiau esančią grąžinimo formą.

  • Pinigų grąžinimas
  • Sekančią dieną po prekių atsiėmimo, mes pervesime sumokėtus pinigus į jūsų banko sąskaitą.
24 mėn. kokybės garantija

Visoms mūsų elektroninėje parduotuvėje esančioms prekėms yra suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija. Pagrindines prekės savybes ir taikomą garantinį laikotarpį rasite prie kiekvienos prekės esančiame savybių aprašyme arba garantiniuose talonuose.

Įsigijus prekę, rekomenduojame ją atidžiai apžiūrėti bei neišmesti pakuotės, kol baldas nėra surinktas. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri yra pateikiama ant prekės pakuotės.

  • Garantinio aptarnavimo suteikimo sąlygos:
  • - Surenkant baldus pirkėjas laikosi prie baldų pridėtos surinkimo instrukcijos.
  • - Baldai buvo naudojami pagal paskirtį ir prižiūrimi vadovaujantis priežiūros taisyklėmis.
  • - Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
  • - Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui.
  • Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
  • - Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės.
  • - Baldai nukentėjo dėl force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Garantijos suteikimo procesas:

Jeigu garantijos galiojiimo laikotarpiu pastebėjote atsiradusių prekės trūkumų, susisiekite su mumis elektroniniu paštu [email protected] ir prisekite nuotrauką arba kitą vaizdinę medžiagą (video), kurioje aiškiai matytųsi minimi trūkumai. Garantiniu laikotarpiu nustatytus gamybos defektus įsipareigojame pašalinti per 15-45 kalendorinių dienų nuo pretenzijos užregistravimo dienos. Kitus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisyme, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Svarbu paminėti, jog gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ar baldiniui audiniui.

Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti ją per 24 mėnesius nuo jos pristatymo dienos. Tokiu atveju nekokybišką prekę nemokamai pakeičiame kokybiška, arba grąžiname sumokėtus pinigus. Grąžinamas prekes atsiimame per 5 d.d. nemokamai.

Garantinio aptarnavimo forma

  • Formoje pateikti asmens duomenys turėtų sutapti su asmens atlikusio užsakymą duomenimis.

Jeigu pažeistas baldas ar jo pakuotė prašome pateikti nuotrauką su matomais pažeidimais. Jei trūksta detalės prašome baldų surinkimo instrukcijoje pažymėti reikalingą detalę kaip nurodyta šiame pvz. Taip pat reikėtų pridėti visų ant pakuotės esančių lipdukų nuotraukas.
Pastaba: maksimalus priedo dydis negali viršyti 25 MB.

Ši svetainė yra apsaugota reCAPTCHA ir taikoma „Google“ privatumo politika ir „Google“ paslaugų teikimo sąlygos.

Dažniausiai užduodami klausimai

Garantijos ir grąžinimas

Ar baldams suteikiate (gamintojo) garantiją?

Visiems baldams yra taikoma 24 mėnesių garantija, jei gamintojas nesuteikia ilgesnės. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kai pristatome baldus.

Kur reikėtų kreiptis, ir kokią informacija pateikti del baldo defekto?

Jeigu gavote baldą su defektu, atsiųskite mums nuotraukas arba kitą vaizdinę medžiagą (video) el.paštu [email protected]. Garantinis skyrius, įvertinęs situaciją, su Jumis susisieks ir pasiūlys galimus sprendimo būdus.

Kiek laiko reikia laukti garantinių dalių?

Garantinių dalių pristatymo terminas įprastai trunka iki 15 – 45 kalendorinių dienų. Tikslus pristatymo terminas priklauso nuo kiekvieno tiekėjo individualiai.

Ką daryti, jei norime grąžinti baldą?

Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums el. paštu [email protected], telefonu +370 620 20111 arba užpildę grąžinimo formą, kurią rasite čia. Svarbu, kad baldas būtų nerinktas ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą baldą atsiimsime per 5 darbo dienas. Sekančią dieną po baldo atsiėmimo pinigus grąžinsime į užsakyme nurodytą banko sąskaitą. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia.

Ką reiškia 365 dienų pinigų grąžinimo garantija?

Jūs nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas. Grąžinami baldai turėtų būti nerinkti ir originalioje pakuotėje. Plačiau apie grąžinimo garantiją skaitykite čia.