Kategorijos

Garantijos ir prekių grąžinimas

Svarbu žinoti

Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspręsime visas kilusias problemas :) Jei turite galimybę - atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu - tikėtina, kad taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama telefonu +370 620 20111 (darbo dienomis nuo 10.00 iki 18.00) arba el. paštu [email protected]

Baldai1.lt 365 dienų pinigų grąžinimo garantija

Skirtingai nuo daugelio internetinių ir įprastų parduotuvių, jei Jūs nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas (taip taip, visus metus!) ir atgauti visus sumokėtus pinigus, o už baldų grąžinimą nereikės mokėti, juos atsiimsime savo transportu nemokamai.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 10 d.d., nebent susitarta kitaip.

Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.

  • Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);
  • Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas;
  • Pirkėjas negali grąžinti panaudoto kokybiško čiužinio. Pinigų grąžinimo garantija pirkėjas gali pasinaudoti, jeigu prekės (šiuo atveju čiužinys) nebuvo naudojamos, yra nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos, išsaugotos jų vartojamosios savybės.;
24 mėn. kokybės garantija

Kiekvienos Baldai1.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Visoms Baldai1.lt parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Įsigijus prekes, prieš surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.

Rekomenduojame neišmesti pakuotės, kol baldas nėra surinktas. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri yra pateikiama ant prekės pakuotės.

  • Garantijos galiojimo sąlygos:
  • surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
  • gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;
  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
  • Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
  • prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
  • baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje baldai1.lt. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus UAB Baldai1 ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. UAB Baldai1 įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-45 dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 24 mėnesius nuo pristatymo Jums dienos. Prekes taip pat galime nemokamai paimti savo transportu. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Garantijos galiojimo laikotarpiu (24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu [email protected]. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Atkreipiame dėmesį, kad:

  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniui audiniui;
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Garantinio aptarnavimo forma

  • Formoje pateikti asmens duomenys turėtų sutapti su asmens atlikusio užsakymą duomenimis.

Jeigu pažeistas baldas ar jo pakuotė prašome pateikti nuotrauką su matomais pažeidimais. Jei trūksta detalės prašome baldų surinkimo instrukcijoje pažymėti reikalingą detalę kaip nurodyta šiame pvz. Taip pat reikėtų pridėti visų ant pakuotės esančių lipdukų nuotraukas.

Ši svetainė yra apsaugota reCAPTCHA ir taikoma „Google“ privatumo politika ir „Google“ paslaugų teikimo sąlygos.

Dažniausiai užduodami klausimai

Garantijos ir grąžinimas

Ar baldams suteikiate (gamintojo) garantiją?

Visiems baldams yra taikoma 24 mėnesių garantija, jei gamintojas nesuteikia ilgesnės. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kai pristatome baldus.

Kur reikėtų kreiptis, ir kokią informacija pateikti del baldo defekto?

Jeigu gavote baldą su defektu, atsiųskite mums nuotraukas arba kitą vaizdinę medžiagą (video) el.paštu [email protected]. Garantinis skyrius, įvertinęs situaciją, su Jumis susisieks ir pasiūlys galimus sprendimo būdus.

Kiek laiko reikia laukti garantinių dalių?

Garantinių dalių pristatymo terminas įprastai trunka iki 15 – 45 kalendorinių dienų. Tikslus pristatymo terminas priklauso nuo kiekvieno tiekėjo individualiai.

Ką daryti, jei norime grąžinti baldą?

Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums el. paštu [email protected], telefonu +370 620 20111 arba užpildę grąžinimo formą, kurią rasite čia. Svarbu, kad baldas būtų nerinktas ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą baldą atsiimsime per 10 darbo dienų. Sekančią dieną po baldo atsiėmimo pinigus grąžinsime į užsakyme nurodytą banko sąskaitą. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia.

Ką reiškia 365 dienų pinigų grąžinimo garantija?

Jūs nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas. Grąžinami baldai turėtų būti nerinkti ir originalioje pakuotėje. Plačiau apie grąžinimo garantiją skaitykite čia.

Ar galima grąžinti panaudotą čiužinį?

Vadovaujantis higienos reikalavimais, išpakavus čiužinį yra prarandama galimybė jį grąžinti. Jeigu įmanoma, čiužinio tinkamumą rekomenduojame išbandyti su pakuote.