_shopping_cart

Prekių krepšelis

Krepšelis tuščias

Prekių krepšelis

0

Jūsų prekių krepšelis yra tuščias

  • Profile
  • Patikusios prekės
  • Cart
    Krepšelis tuščias

Spauda apie mus

  • Delfi.lt
  • 19 Rugsėjo, 2023

Pirmą sykį istorijoje: išrinktos mylimiausios Lietuvos e. parduotuvės

Pagaliau paaiškėjo pirmą kartą įvykusių Mylimiausios Lietuvos elektroninės parduotuvės rinkimų nugalėtojai. Tarptautinės meilės apdovanojimu įvertina baldais prekiaujanti baldai1.lt.

Skaityti plačiau
  • Lrt.lt
  • 1 Kovo, 2023

„Radarom!“ – išskirtinė akcija, tapusi proveržiu: įmonės aukojo ir šimtus tūkstančių, ir milijoną eurų

„Radarom!“ – išskirtinė akcija, stipriai pakėlusi mecenatystės kartelę ir tapusi proveržiu, sako Vilniaus universiteto fondo direktorius. Anot jo, susitelkusi visuomenė paskatino ir socialiai atsakingą verslą suvaidinti svarbų vaidmenį renkant lėšas Ukrainos radarams – įmonės aukojo ir šimtatūkstantines, ir milijoną eurų siekiančias sumas.

Skaityti plačiau
  • 15min.lt
  • 18 Vasario, 2023

Per dvi Monikos Liu dainas lietuviai „Radarom!“ solidžiai papildė 305 tūkst. eurų

Šeštadienį nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalo metu akcija „Radarom!” siekė surinkti dar vieną įspūdingą sumą, svariai prisidėsiančią prie radarų, skirtų apsaugoti Ukrainą, pirkimo. Šeštadienio vakarą buvo bandoma per 7 minutes trumpuoju numeriu 1482 surinkti net 100 tūkst. eurų. Galiausiai paaiškėjo, kad buvo surinkta kur kas didesnė suma.

Skaityti plačiau
  • Lrt.lt
  • 18 Vasario, 2023

Eurovizija 2023. Finalas. Monikos Liu pasirodymo metu „Radarom!“ skambučių aukas „Baldai1“ dvigubino: paaukota virš 200 tūkst. eurų

Belaukiant žiūrovų ir komisijos balsavimo rezultatų, į sceną atlikti net dviejų dainų žengė 2022 m. Lietuvos atstovė „Eurovizijoje“ Monika Liu. Viso jos pasirodymo metu LRT kvietė telefonais balsuoti jau ne už kandidatus į „Euroviziją“, o skambinti numeriu 1482 (auka 5 eurai) ir prisidėti prie akcijos „Radarom!“.

Skaityti plačiau
  • vz.lt
  • 16 Lapkričio, 2022

Išrinkti prekybos sektoriaus lyderiai

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį septintą kartą skelbia mažmeninės prekybos sektoriuje lyderiaujančių įmonių dešimtuką. Šiemet laurus skina plačią veiklos geografiją turinti prekybininkė „Baldai1“, jai ant kulnų lipa nuosekliai augantis mažmeninės prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ ir automobilių prekybininkė „Moller Auto“.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 15 Spalio, 2022

Blogiausi būdai išleisti milijoną plėtrai: brangios, bet išmoktos pamokos padėjo užkariauti 15 rinkų

Baldų prekybos internetu grupė „Furniture1“, Lietuvoje veikianti „Baldai1“ pavadinimu, savo verslo kelionę pradėję Šiauliuose. Apšilus kojas namuose išbandė plėtrą daugiau nei 20 valstybių. Sėkmingai - tik pusėje jų. Paskutiniai metai taip pat produktyvūs - tiek augimu, tiek padarytų klaidų skaičiumi. „Ten, kur nepasisekė, sudeginome daug pinigų, manydami, kad reikia dar šiek tiek kantrybės ir viskas bus gerai. Nepaėjo“, - juokėsi įmonės įkūrėjas ir vadovas Pijus Makarevičius ir pabrėžė, kad apie nesėkmes pasakoti retrospektyviai labai smagu, o būti realioje duobėje - ne taip ir linksma.

Skaityti plačiau
  • 15min.lt
  • 17 Rugsėjo, 2022

„Furniture1“ vadovas P.Makarevičius: „Iki vienaragio mums liko dar 3–4 metai“

Kai prieš 14 metų skolintu autobusiuku pirmą kartą išvažiavo į Lenkiją parvežti baldų, Pijus Makarevičius nė pats netikėjo, kad tai – didelės ir pelningos įmonių grupės pradžia. Tačiau ekonominės krizės metu gimusi idėja išaugo į globalų startuolį, kuris neslepia ambicijų vos po kelerių metų tapti kitu Lietuvos vienaragiu.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 1 Birželio, 2022

Lietuviai pasisakė, kur ir kaip perka baldus: be kainos pasirinkimą lemia dar du svarbūs kriterijai

Per pandemija suklestėjusi elektroninė prekyba įtraukė ir tuo gaminius, kuriuos dažniausiai buvome įpratę pirkti gyvai. Beveik trečdalis lietuvių internetinėse parduotuvėse įsigyja baldus, o jais prekiaujančių įmonių atstovai sako, kad pirkėjams nebereikia pirkinio apžiūrėti, ant jo prisėsti ar gyvai įvertinti gobeleno spalvos.

Skaityti plačiau
  • Nėra mažų įdėjų
  • 29 Gruodžio, 2021

Daug lengviau daryti verslą, kai galvoji, kad visi žmonės sąžiningi

Praėjus 13 metų, projektas išaugo į 100 milijonų generuojantį verslą, kuris išsiplėtė net į 11 Europos šalių. Ar tai galime pavadinti sėkmė? Kaip pats Pijus interviu atskleidžia - darėme labai daug klaidų, užtrukome net 13 metų ir kelias tikrai nebuvo lengvas, tačiau su dabartinėm žiniom viską padarytume per 2 metus.

Žiūrėti video
  • Delfi.lt
  • 18 Rugsėjo, 2021

Baldų gamyba iš vidaus: medienos dalis savikainoje ir kas lemia brangimą

Pastaruoju metu pastebimas tiek medienos žaliavos, tiek vartotojams parduodamų baldų kainų didėjimas. „Baltpool“ prekybos skyriaus vadovas Vaidotas Jonutis sako, kad tai lemia nekilnojamojo turto bumas. Tačiau asociacijos „Lietuvos mediena“ vadovo Raimundo Beinorto teigimu, tai greičiau sutapimas.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 7 Rugsėjo, 2021

„Baldai1“ pradeda veikti Prancūzijoje ir Portugalijoje

Baldų prekybos internetu grupė „Furniture1“, Lietuvoje veikianti „Baldai1“ pavadinimu, pradeda veiklą Prancūzijoje ir Portugalijoje, rašoma pranešime.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 30 Rugpjūčio, 2021

Didžioji dauguma el. verslų planuoja pardavimų augimą ir pasibaigus karantinui

El. komercijos verslų tyrimas atskleidė, kad 84 proc. el. verslų iš Lietuvos 2020-2021 m. augino pardavimo pajamas ir didžioji dauguma (79,9 proc) planuoja augimą ir per likusį šių metų pusmetį. Trečdalis apklaustų įmonių pardavimo pajamas augino daugiau nei 51 proc.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 29 Liepos, 2021

„Baldai1“ investuoja į plėtrą Centrinėje Europoje

Baldų prekybos internetu grupė „Baldai1“ plečia veiklą Centrinėje Europoje. Bendrovė investuoja 1 mln. eurų į logistikos centrą Budapešte, padėsiantį sutrumpinti prekių pristatymo klientams laiką, rašoma pranešime.

Skaityti plačiau
  • Vz.lt
  • 22 Birželio, 2021

„Baldai1“ verslo modelis sėkmingai konkuruoja su tradicine prekyba baldais

Įmonių grupė „Furniture1“, Lietuvoje veikianti „Baldai1“ prekės ženklu, praėjusiais metais pardavimus augino daugiau nei pusantro karto. Vienuolikoje šalių veikianti grupė pasiekė 70,3 mln. Eur apyvartą – 56%. didesnę nei 2019-aisiais.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 22 Birželio, 2021

„Baldai1“ pernai augo pusantro karto, didžiausias šuolis – Pietų Europoje

Įmonių grupė „Furniture1“, Lietuvoje veikianti „Baldai1“ prekės ženklu, praėjusiais metais pardavimus augino daugiau nei pusantro karto. Vienuolikoje šalių veikianti grupė pasiekė 70,3 mln. eurų apyvartą – 56 proc. didesnę nei 2019-aisiais, rašoma pranešime.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 12 Birželio, 2020

Paskelbė gegužės mėnesio Lietuvos e-komercijos reitingą

Žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“, stebėdama karantino metu besikeičiančią situaciją Lietuvos e-komercijos rinkoje, sudarė e-komercijos svetainių reitingą, kuriame galima matyti, kaip įmonėms sekasi vykdyti prekybą internete šiuo laikotarpiu.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 9 Birželio, 2020

Baldais internetu prekiaujančios įmonės principas: už kiekvieną užsakymą – po naują pasodintą medį

Tarptautinė įmonių grupė „Furniture1“, Lietuvoje veikianti su „Baldai1“ prekės ženklu, šiemet planuoja finansuoti 300 tūkstančių naujų medžių pasodinimą. Bendradarbiaudama su tarptautine organizacija „Trees for the Future“, baldais internetu prekiaujanti „Baldai1“ jau spėjo pasiekti apčiuopiamų rezultatų – per pastaruosius mėnesius bendras finansuotų medžių skaičius pasiekė 100 tūkstančių.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 13 Vasario, 2020

Lietuvoje su prekės ženklu „Baldai1.lt” veikianti įmonių grupė „Furniture1.eu“ pernai augo 80 proc.

Devyniose Europos šalių rinkose veikiančios įmonės augimą labiausiai lėmė sparti plėtra Slovėnijoje, Vengrijoje ir Kroatijoje, kuriose pajamos, palyginti su 2018 m., atitinkamai didėjo 63, 78 ir 107 procentais.

Skaityti plačiau
  • Delfi.lt
  • 26 Rugpjūčio, 2019

Klaipėdos LEZ veiklą pradeda pirmoji prekybos įmonė

Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) veiklą pradeda pirmoji prekybos įmonė – „Baldai1“

Skaityti plačiau
  • Vz.lt
  • 6 Rugsėjo, 2018

„Baldai1.lt“ pritraukė strateginį investuotoją iš Švedijos

Į lietuviško kapitalo internetinės prekybos UAB „Furniture1“, Lietuvoje veikiančią su prekės ženklu „Baldai1.lt“, investuoja Šiaurės Europos baldų ir statybinių medžiagų internetinės prekybos lyderė „Bygghemma Group First“.

Skaityti plačiau
  • Proto industrija
  • 25 Gegužės, 2018

Kodėl Calsberg pasirinko lietuvį? Kur pirkti kedus? Neįprastas baldų prekybos modelis

Pijus Makarevičius - Baldai1.lt savininkas. Tai vienas sekmingiausių baldų prekybos internetu projektų, sparčiai augantis ir išbandantis naujas rinkas Europoje. Savotiški sprendimai ir tikėjimas, kad klientais reikia pasitikėti - atnešė sėkmę.

Žiūrėti video